2 Eylül 2009 Çarşamba

LANETLİ YAZILAR


Bir arkadaşım uyardı beni, ben de iki satır yazayım dedim. Uzun bir zaman dilimi olmadı blog yazmaya başlayalı ama yazıların bazılarında lanet var sanki. Yaklaşık 1 hafta içinde F.Bahçeli Emre'yi, Tottenham'lı Modriç'i ve Arsenal'li Diaby'nin parlak günlerini ve başarılarını yazdım. Bu yazıların ardından sırasıyla önce Modriç'in ayağı kırıldı, ardından Manu karşısında Diaby kendi kalesine attığı golle Arsenal'e maçı kaybettirdi son olarak da hafta sonu Emre gereksiz bir kartla uzunca birzaman takımını yalnız bırakacak. Artık oyuncu profili yazmaya korkar oldum. Tabi bunların hepsi tesadüf. Bakalım bir de Cristiano Ronaldo hakkında birşeyler yazayım. Üzgünüm Florentin Perez şansına küs.

3 yorum:

Fato 3 Eylül 2009 11:01  

aynı şeyi düşünüp, yaktın Modric'i diye yorum yazacaktım ki zaten lanetinin farkına varmışsın :) Guiza bu sene neden basarili bir diye bir yazi yazmazsan cok sevinirim...

tamchee 3 Eylül 2009 14:24  

Yada bigün oturup "Şu Arda'nın güzel futbolu" başlıklı bir yazı kaleme alsan ne güzel olur dimi..!?
Sonra gelsin erken şampiyonluk keyfi..!
;D

tunakosova 3 Eylül 2009 15:00  

Seedorf hapi yuttu :)

Yorum Gönder

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP